| WiskundeLeren.nl Forum » Algemeen » Nieuws » Verwarring ontremt doel van de site |
| Verwarring ontremt doel van de site |
|
| Mathijs |
Geplaatst op woensdag 07 februari om 09:32 |

Klas: overig
|
Beste bezoeker,
Vaak is het niet helemaal duidelijk wat het doel is van deze site. Ook is het niet 100% duidelijk wie er achter deze site zit. Daarom zal ik u in dit bericht dat uitleggen.
WiskundeLeren.nl is een site waar je met al je wiskunde vragen terecht kunt. Het is echter niet de bedoeling dat het team huiswerk voor je gaat maken, maar je helpt als je bij een opdracht vast loopt. Vragen kun je stellen via het forum. Regelmatig krijgen onze teamleden mailtjes of ze iemand kunnen helpen met wiskunde. Deze mailtjes zullen vrijwel altijd onbeantwoord blijven, want we hebben niet voor niets het forum! Een aantal keren per dag bekijken onze teamleden de site of er nieuwe vragen zijn gekomen. Het is echter niet te verwachten van alle teamleden dat iedereen alle vragen kan beantwoorden. Sommige vragen liggen boven het niveau van een teamlid, en zullen daarom minder snel beantwoord worden. De meeste van de teamleden zitten nog op school, dus zullen de vragen in de middag of in de avond beantwoord worden. Het is niet handig om een vraag over een proefwerk wat je morgen hebt, een middag ervoor te stellen. Dan kan het voorkomen dat je vraag pas na je proefwerk wordt beantwoord.
Stel je vragen dus optijd .
Ik zal nu een aantal mensen van het team voorstellen.
Ikzelf ben Mathijs van der Hurk, en zit in het examenjaar van de havo. Wiskunde heb ik altijd als grote en leuke hobby gezien, en doe het ook altijd met plezier. Ruim 2.5 jaar terug ben ik samen met Edwin Bosveld deze site begonnen als doel om leerlingen van het VO te helpen met hun wiskunde problemen. Edwin Bosveld zit in het eerste jaar van zijn MBO. Hij heeft hiervoor VMBO-T gedaan, en is met een 8 voor wiskunde geslaagd. Hij houdt zich voornamelijk bezig met de techniek achter de site. Als er dus bijvoorbeeld een storing is, heeft Edwin het vrij snel opgelost! Simon de la Court heeft zijn VWO afgerond, en houd zich bezig met de wat moeilijkere vragen. TD is afkomstig uit België en volgt een technische studie op universitair niveau. Ook is Tom lid bij Wisfaq.nl.
Hopelijk begrijpt u nu beter het doel van onze site. Blijf maar komen met die vragen!
Met vriendelijke groet,
Het WiskundeLeren Team
Ik ben het. |
| |
|
|
| |
|
|
|
|