Beginpagina
Woordenboek
Forums
Artikelen
Tools
Links
Over ons

Niet ingelogd! | Login | Aanmelden | Ledenlijst
WiskundeLeren.nl Forum » Overig » WiskundeBar » Toetsweek?
Toetsweek?
Mathijs Geplaatst op zondag 12 juni om 15:45

Klas: overig
Hey,

Ik heb komende week toetsweek. Jullie ook? Donderdag is mijn dag dat ik wiskunde heb Yeah. DIe toets zal ik als enige super goed maken ;) de rest gaat wel denk ik.

Ik heb 10 toetsen, jullie?

gr,
Math

PS. Daarna heb ik vakantie

Ik ben het.

jelletjuh Geplaatst op zondag 12 juni om 17:25

Klas: vmbo 3
hoe kan het dat jij zo goed wiskunde kan dan?

Mathijs Geplaatst op zondag 12 juni om 17:26

Quote:
hoe kan het dat jij zo goed wiskunde kan dan?

Ik begrijp het, hoe het in elkaar zit. Het is eigenlijk best logisch. Zo komt dat.

Ik ben het.

jelletjuh Geplaatst op zondag 12 juni om 17:47

dan begrijp ik het niet

Mathijs Geplaatst op zondag 12 juni om 17:52

Quote:
dan begrijp ik het niet

het niet begrijpen en moeilijk vinden zit verschil tussen he haha. Ik zeg ook altijd: Iedereen kan t, maar of je snapt wat je doet, dat geeft de doorslag of je in wiskunde goed bent.
Als jij alle opdrachten foutloos maakt, super mooi, maar als je dan bij god niet weet wat je aan t doen bent, sjah, dan heb je een probleem he .

Ik ben het.

jelletjuh Geplaatst op zondag 12 juni om 17:54

ik mis volgens mij alle 2 hahaha soms snap ik niet watik doe maar is het wel foutloos maar soms weet ik wat ik moetr doen en dan is het fout

Mathijs Geplaatst op zondag 12 juni om 17:57

Quote:
ik mis volgens mij alle 2 hahaha soms snap ik niet watik doe maar is het wel foutloos maar soms weet ik wat ik moetr doen en dan is het fout

ach, maak je niet druk, iedereen KAN wiskunde, maar of je er super goed in wordt, dat ligt aan je aanleg

Ik ben het.

Ahmed Geplaatst op zondag 12 juni om 18:33

Klas: vwo 6
Ik heb vorige week de Schoolexamenweek gehad (7 SE's) . Deze week heb ik een toetsweek (4 proefwerkjes)

Wat een Censuur hier!

Simon Geplaatst op maandag 13 juni om 13:07

Klas: vwo 5
nog 2 toetsen 2 gaan morgen wiskunde. teh suck. Mja, mondelingen gaan weer wel goed

this.user('r0x');

Niels Geplaatst op dinsdag 14 juni om 17:44

Ik heb volgende week mijn examenweek (bij ons zitten alle examens door de hele opleiding heen). 4 hele examens, dus dat valt wel weer meej. 3 daagjes school, en dan lkkr 2 weken eerder vakantie dan de rest hier in brabant. Wat een geluk. Wel jammer dat ik geen wiskunde meer heb want daar gingen de punten meestal wel lekker voor. Nu heb ik dit:

Spaans: Wordt gewoon verschrikkelijk.
Bedrijfseconomie: Zal wel lkkr gaan.
Commerciele economie: Pittig maar te doen.
Recht & Onderneming: Geen idee wat het inhoud, lessen waren te saai, gaat wel over faillisement en dat gaat me nooit gebeuren dus ook niet ineteresant. Maar we zien wel.

Wordt dus nog leuk volgende week, agjah, k mag alles een x of 8 herkansen dus dat is te doen.

Met vriendelijke groet,
Niels Hoogenhout
06-28649013
niels@wiskundeleren.nl
http://nielshoogenhout.nl

Koen Geplaatst op vrijdag 17 juni om 17:55

Klas:
Ik had vandaag mijn laatste toetsweek, die ik afsloot met Wiskunde en Geschiedenis. Wiskunde was zoals altijd weer frustrerend naderhand. Altijd weer balen over de fouten die je hebt gemaakt ;)

Mathijs Geplaatst op zaterdag 18 juni om 17:45

Quote:
Ik had vandaag mijn laatste toetsweek, die ik afsloot met Wiskunde en Geschiedenis. Wiskunde was zoals altijd weer frustrerend naderhand. Altijd weer balen over de fouten die je hebt gemaakt ;)

Ik heb mijn toetsweek en tevens mijn havo 3 afgerond Yeah, vakantie

Ik ben het.

Meteor Geplaatst op donderdag 30 juni om 11:41

Klas: vwo 3
LoL ik begrijp alles van wiskunde
Nouja behalve sommige wiskunde b dingetjes

Mjah ik maak alles toch slecht. Bij cos, sin en tan sie ik die dingen meteen alleen heb k voor me repetitie een 4 gehaald ofsow

Mjah
Dit tremester (of semester?) heb ik na 1 SO geen enkel cijfer boven de 5 gehaald en ik sta 5 op me rapport ^^
Toch wel knap eh

Mathijs Geplaatst op donderdag 30 juni om 14:40

Quote:
LoL ik begrijp alles van wiskunde
Nouja behalve sommige wiskunde b dingetjes

Mjah ik maak alles toch slecht. Bij cos, sin en tan sie ik die dingen meteen alleen heb k voor me repetitie een 4 gehaald ofsow

Mjah
Dit tremester (of semester?) heb ik na 1 SO geen enkel cijfer boven de 5 gehaald en ik sta 5 op me rapport ^^
Toch wel knap eh

Als je 4.7's haalt, wordt dat een 5 afgerond. Of je hebt toch een voldoende erbij gehaald (hoger dan 5)

Ik ben het.

Barooo Geplaatst op donderdag 07 februari om 21:28

Klas:
ik heb morgen toets, ik heb goed geleerd maar somiggen vragen snap ik niet zo goed dat is wel jmmr ik hoop dat ik mijn toets wel goed maakt.

grt. Baris