| WiskundeLeren.nl Forum » Overig » WiskundeBar » Toetsweek? |
| Toetsweek? |
|
| Mathijs |
Geplaatst op zondag 12 juni om 15:45 |

Klas: overig
|
Hey,
Ik heb komende week toetsweek. Jullie ook? Donderdag is mijn dag dat ik wiskunde heb Yeah. DIe toets zal ik als enige super goed maken ;) de rest gaat wel denk ik.
Ik heb 10 toetsen, jullie?
gr,
Math
PS. Daarna heb ik vakantie
Ik ben het. |
| |
|
| jelletjuh |
Geplaatst op zondag 12 juni om 17:47 |

Klas: vmbo 3
|
dan begrijp ik het niet
|
| |
|
| Ahmed |
Geplaatst op zondag 12 juni om 18:33 |

Klas: vwo 6
|
Ik heb vorige week de Schoolexamenweek gehad (7 SE's) . Deze week heb ik een toetsweek (4 proefwerkjes)
Wat een Censuur hier! |
| |
|
| Niels |
Geplaatst op dinsdag 14 juni om 17:44 |

|
Ik heb volgende week mijn examenweek (bij ons zitten alle examens door de hele opleiding heen). 4 hele examens, dus dat valt wel weer meej. 3 daagjes school, en dan lkkr 2 weken eerder vakantie dan de rest hier in brabant. Wat een geluk. Wel jammer dat ik geen wiskunde meer heb want daar gingen de punten meestal wel lekker voor. Nu heb ik dit:
Spaans: Wordt gewoon verschrikkelijk.
Bedrijfseconomie: Zal wel lkkr gaan.
Commerciele economie: Pittig maar te doen.
Recht & Onderneming: Geen idee wat het inhoud, lessen waren te saai, gaat wel over faillisement en dat gaat me nooit gebeuren dus ook niet ineteresant. Maar we zien wel.
Wordt dus nog leuk volgende week, agjah, k mag alles een x of 8 herkansen dus dat is te doen.
Met vriendelijke groet,
Niels Hoogenhout
06-28649013
niels@wiskundeleren.nl
http://nielshoogenhout.nl |
| |
|
| Koen |
Geplaatst op vrijdag 17 juni om 17:55 |

Klas:
|
Ik had vandaag mijn laatste toetsweek, die ik afsloot met Wiskunde en Geschiedenis. Wiskunde was zoals altijd weer frustrerend naderhand. Altijd weer balen over de fouten die je hebt gemaakt ;)
|
| |
|
| Mathijs |
Geplaatst op zaterdag 18 juni om 17:45 |

|
Quote: Ik had vandaag mijn laatste toetsweek, die ik afsloot met Wiskunde en Geschiedenis. Wiskunde was zoals altijd weer frustrerend naderhand. Altijd weer balen over de fouten die je hebt gemaakt ;)
Ik heb mijn toetsweek en tevens mijn havo 3 afgerond Yeah, vakantie
Ik ben het. |
| |
|
| Barooo |
Geplaatst op donderdag 07 februari om 21:28 |

Klas:
|
ik heb morgen toets, ik heb goed geleerd maar somiggen vragen snap ik niet zo goed dat is wel jmmr ik hoop dat ik mijn toets wel goed maakt.
grt. Baris
|
| |
|
|
| |
|
|
|
|